donderdag 29 maart 2018

De Hangar

De weersverwachting gaf vanmorgen aan dat er regen zal vallen, afwachten maar.
Op de afgesproken tijd is het droog.
De opkomst is groot, 27 wandelaars.
De coach van vandaag heeft een duidelijke route gegeven om bij het beginpunt te komen.
Dat is vandaag per auto wat moeilijk te bereiken, vandaar.
De auto's worden geparkeerd. Dat is wat moeilijk vandaag doordat er geen parkeerplaats voorhanden is. De auto's gaan in de berm.

De zon komt door en blijft de hele wandeling schijnen.


Het eerste stuk gaat over een smalle weg, waar nogal wat auto's rijden. Links blijven lopen!

Vervolgens lopen we op een wandelpad dat ons over het kanaal brengt. Ook daarna moeten we links blijven lopen omdat we nu een fietspad nemen.


 Via het park in Meerhoven komen we bij onze pauzeplek.
De Hangar, voor mij een leuk cafeetje dat ik nog niet kende.

Na de pauze, er is nu een wandelaar minder,  komen we langs een school met daarbij een leuke buitenplek die ook gebruikt kan worden bij voorstellingen. Met zitplaatsen op de stenen die tegen de helling zijn geplaatst. Zo wordt het een natuurlijke arena.



Dan weer een mooie route door het park.



En zo zijn we weer terug bij het beginpunt.



Het was een mooie route coach, bedankt!
Als we bij het verzamelpunt zijn begint het te regenen. Gelukkig niet hard.
Ik, en anderen, moeten nog met de fiets naar huis.

Volgende week ben ik niet bij de wandeling.
Als een van de wandelaars een (of meerdere) foto(s) maakt en naar mij mailt zal ik die op deze blog publiceren.